Modulet gør det muligt for dig at koble flere fabrikker og sites til den samme installation i INEXTIA. Jo flere sites der opereres med, desto sværere kan det være at få overblik over dine data. Med INEXTIA Site Management kan du administrere alle dine sites fra ét system i stedet for sideløbende installationer for hvert site. Ved at lagre informationer på ét sted kan du sørge for, at alle – fra hovedkontor til fabrikslokaler – følger de samme procedurer.
Rapporter og analyser opsættes efter virksomhedens interne behov og fokusområder. Disse kan for eksempel vise optimeringsmuligheder på flere niveauer, budget for næste måneds reservedelsforbrug, realiseret brug af sidste måneds reservedelsforbrug, overskredne jobs, næste uges jobs og meget mere – her er det kun fantasien, der sætter grænser.
Administrér hvem, der kan se hvilke data
Som administrator kan du oprette brugere, som opererer på tværs af forskellige sites. På den måde kan dine nøglemedarbejdere få adgang til alle sites, der er relevante for dem. Dermed undgår du, at dine nøglemedarbejdere får ’information overload’, fordi de kun ser det data, som de skal bruge. Det bliver altså nemt for dem at bibeholde overblikket.
Data bliver dog ikke mikset unødigt sammen. Du kan tilgå data fra hvert enkelt site, fordi de stadig har deres egne komponent- og joblister. Med INEXTIA Site Management får du derfor både overblik over det store billede og enkeltstående site information.
Sammenlign data på tværs af sites
Rapporteringer kan ske på tværs af sites, hvilket gør det muligt at sammenholde data på tværs af sites. Når du sammenligner data i Analytics, bliver det nemmere at spotte forbedrings- og optimeringsmuligheder.
Ved at koble flere sites til samme installation kan du altså øge tilgængeligheden af data – både for administrationen og for hver enkelt bruger. Information for hele koncernen bliver samlet på en webside i modsætning til flere afkoblede installationer.
Nøglefunktioner
- Fuldstændigt overblik over dine data
- Administration af data i ét system
- Strømlinede arbejdsprocedurer
- Håndter data for hvert sites både online og offline
Fordele
- Ensartede sikkerhedsopdateringer og -politikker på tværs af alle sites
- Nem tilføjelse og integration af nye sites uden kompleks opsætning
- Personaliseret data- og rapportvisning for hver bruger