INEXTIAs jobliste er en af de mest centrale skærme i systemet. Når du logger ind i INEXTIAs jobliste, er dette skærmen, kan du se hvilke opgaver, du skal udføre. Joblisten giver det bedst mulige grundlag for at planlægge din arbejdsdag.
Fra selve joblisten har du let adgang til vigtige informationer. Ved et enkelt klik kan du vælge mellem de forskellige job. Her vil du hurtigt kunne se dato for udførelse, jobbeskrivelse, jobhistorik, ressourcer, estimeret reservedelsforbrug, dokumenter/billeder osv. som er tilknyttet det givne job.
Opdel dine jobs i flere joblister
Joblisten kan opsættes på brugerniveau, så du kun ser relevante jobs og opgaver for at mindske ”støjniveauet” og øge brugervenligheden. For at lette overblikket kan du oprette lister på baggrund af f.eks. arbejdsteams, lokation, komponent og brugere. Disse specifikke lister vises også i INEXTIA appen, og kan tildeles flere brugere.
Joblisten er både tilgængelig via din browser og INEXTIA appen.
Jobliste med tre forskellige visninger
1. Detaljeret visning
2. Listevisning
3. Kalendervisning
Nøglefunktioner
- Aktivér og afslut jobs direkte fra joblisten
- Opdel din jobliste med forskellige filtre
- Se joblisten i tre forskellige visninger
- Udsæt jobs direkte fra din jobliste
- Udskriv jobs som jobkort
- Gem dine filtreringer som forskellige joblister
Fordele
- Skab overblik over jobs
- Find let vigtige detaljer omkring planlagte jobs
- Planlæg din arbejdsdag ud fra joblisten