Vores INEXTIA app giver dig mulighed for at styre vedligeholdsjob og formularer når du er på farten. Du kan oprette, aktivere og afslutte jobs fra din INEXTIA app. Hvert job indeholder en kort jobbeskrivelse, historik og detaljer om de relaterede komponenter.
Du har mulighed for at finde og læse dokumenter, registrere tid og reservedelsforbrug samt registrere tælleraflæsninger. Du kan desuden vedhæfte fotos som dokumentation og bruge QR-koder og stregkodescanning i forbindelse med komponenter og reservedele.
Hvis du har tilkøbt formular-modulet, kan du desuden oprette, udfylde og indsende formularer uden at vedhæfte dokumentation. Du kan designe det ønskede layout i INEXTIA fra bunden eller anvende en af de forskellige formularskabeloner. Udfyld formularen og send den til INEXTIA, når den er godkendt eller klar til at blive godkendt. Du kan også oprette tjeklister fra din telefon eller tablet.
INEXTIA appen giver dig let adgang til de job og formularer, som du skal bruge, uanset hvor du befinder dig.
INEXTIA appen kan bruges offline og kan synkronisere med INEXTIA, når din telefon eller tablet har internetforbindelse.
Demo af INEXTIA App
Hvis du vil lære mere om INEXTIA appen kan du med fordel se vores webinar.
Nøglefunktioner
- Se vigtige detaljer på jobs
- Indtast tælleraflæsninger
- Tilgå data ved at scanne QR-koder
- Opret fejlrapporteringer direkte fra din app
Fordele
- Opnå en øget produktivitet og effektivitet
- Tilgå dine joblister på farten
- Benyt appen når du er offline