Med formular modulet kan du indsende information og rapporter på en velkendt og konsistent måde.
Du kan selv designe hvilke felter, der skal udfyldes, eftersom datafelterne i formularerne refererer til INEXTIA. Dette betyder, at nogle felter udfyldes automatisk og efterfølgende gemmes i INEXTIA.
Formularer kan med fordel anvendes i forbindelse med vedligeholdsjobs og kan gøres obligatoriske, hvis der er behov for specifikke informationer eller kontrol af en arbejdsproces. Det er også muligt at gemme en tjekliste i form af en formular på et specifikt job eller sikkerhedsprocedure.
Indhent let informationer med formularer og tjeklister
Du kan rapportere uheld, arbejdstilladelser eller månedlige oversigter i formularen. Derudover kan du opsætte godkendelsesprocedurer og få opgaver vist korrekt i aktivitetsplanlægningen. Det gør proceduren for afrapportering og planlægning af sikkerhedsaktiviteter lettere og mere effektiv.
Formularer og tjeklister kan både udfyldes via din browser og INEXTIA appen.
Formularoversigt
I formularoversigten har du mulighed for at søge og filtrere på værdier ud fra en specifik formular. Det betyder, at du kan se værdier indtastet i formularerne direkte i oversigtstabellen, hvilket giver dig mulighed for at eksportere data til Excel til videre analyse.
Vil du lære mere om Formular-modulet? I dette webinar vil du få inspiration til nye måder at anvende formularer og tjeklister til indhentning af data i din vedligeholdsafdeling.
Nøglefunktioner
- Design og opret forskellige tjeklister
- Benyt elementer som dropdown, afkrydsning og radiobuttons
- Tilknyt formular til jobs og udfyld dem på farten via appen
Fordele
- Let adgang til data, hvilket sparer dig tid og ressourcer
- Eliminering af store e-mail vedhæftninger og papirkopier
- Opnå dataindsamling til analyse brug
- Indhent data på en velkendt og konsistent måde