Få styr på vedligehold med INEXTIA vedligeholdssystem

Hvordan fungerer INEXTIA vedligeholdssystem?

INEXTIA er et cloud-baseret vedligeholdssystem. Det vil sige, at du kan tilgå systemet uanset hvor du befinder dig direkte fra din webbrowser. Du kan via en computer, laptop eller tablet styre, administrere og udføre vedligehold ud fra en simpel jobliste.

Du kan b.la. styre og optimere:

  • Maskinkort og komponenter
  • Vedligeholdsjobs og fejlrapportering
  • Procedurer og arbejdsinstruktioner
  • Håndtering af reservedele og lager
  • Rapportering og analyse

Læs mere om INEXTIA

 

Hvordan fungerer INEXTIA Job App?

INEXTIA Job Appen giver dig adgang til din jobliste samt relevante dokumenter, specifikationer og andre vigtige informationer tilknyttet til det enkelte job. Du kan på farten starte og afslutte jobs, samt fejlrapportere direkte fra din telefon.

Appen skaber fleksibilitet og mobilitet i hverdagen og er ideel til de medarbejdere der skal udføre vedligehold. Dette sikrer at du altid har din jobliste lige ved hånden samt alle tilknyttede data.

Læs mere om INEXTIA Job App

 

Hvordan kan INEXTIA hjælpe min arbejdsplads?

INEXTIA kan gavne enhver virksomhed, som har et behov for vedligehold. Der arbejdes ud fra en simpel jobliste, der sikrer struktur og minimering af fejl og forglemmelser i hverdagen. Skab hurtigt et overblik over fremtidige opgaver samt vigtig information.

INEXTIA Job Appen giver mulighed for at tilgå og indtaste vigtig viden i forhold til det enkelte job mens du er på farten. Du kan minimere administrativ tid foran computeren og taber ikke vigtig information, da du hurtigt og let kan starte og afslutte jobs direkte på stedet.

Du vil hurtigt kunne skabe resultater og optimere driften i din virksomhed, da historikken i INEXTIA vil give dig et overblik over hvor der kan optimeres i interne processer.

Læs kunde cases

 

Er det muligt at bruge tjeklister i forbindelse med vedligehold?

Med INEXTIA Formular modul er det muligt selv at oprette og designe formularer og tjeklister til brug i vedligeholdsafdelingen, for at opnå en konsistent indsamling af informationer. Det kan f.eks. være til eftersyn, godkendelsesprocedure, simpelt vedligehold osv.

Oprettede formularer og tjeklister kan både tilgås via web og INEXTIA appen. Det vil sige, at du kan tilgå dine tjeklister på farten via mobile enheder.

Læs mere om Formular modulet

 

Hvilke yderligere muligheder er der i INEXTIA?

Dokumentstyring:
Du kan opbevare alle vigtige og relevante dokumenter i INEXTIA. Det gør det muligt at distribuere dokumenter på tværs af afdelinger. Da systemet er cloud-baseret, betyder det at du kan tilgå dokumenter via dit login uanset din lokation.

Læs mere om dokumentstyring

Lagerstyring:
Du kan direkte fra INEXTIA styre dit lager. Her vil du have mulighed for at se din lagerbeholdning samt forbrug heraf. Med QR-koder kan du let scanne og indtaste hvor mange dele du har brugt.

Læs mere om lagerstyring

Analytics:
Analytics giver dig mulighed for at lave tilpassede rapporter på relevante dataudtræk og KPI’er. Disse rapporter giver dig et hurtigt overblik f.eks. i form af grafer. Du kan abonnere på rapporter, så du f.eks. hver mandag morgen kan modtage sidste uges forbrug af reservedele eller modtage en rapport med næste uges opgaver.

Læs mere om Analytics

 

Kan man bruge QR koder i INEXTIA?

I INEXTIA er det bl.a. muligt at skabe QR koder i forbindelse med lagerstyring og til indhentning af data på komponenter.

Bruges der QR-koder på maskiner, kan du scanne koden med din mobil og se hvilke jobs der er på maskinen, fejlrapportere og oprette nye jobs.

Bruges der QR-koder i forbindelse med lagerstyring, kan dette sikre let og hurtig adgang til regulering af lagerbeholdning. Du kan her scanne reservedelskoden med din mobil og hurtigt indtaste det brugte antal.

Læs mere om QR koder

 

Hvilke industrier og brancher er INEXTIA målrettet til?

I princippet kan alle der ønsker at optimere deres vedligeholdsafdeling, anvende INEXTIA. Det er underordnet om du er en produktionsvirksomhed, en servicevirksomhed, en forlystelsespark, et ferieresort, en havn eller noget helt andet – INEXTIA kan optimere vedligehold for alle.

Se mere om brancher og industrier

 

Kan materiale i INEXTIA tilgås fra enhver computer og tablet og uanset lokation?

Alt materiale i INEXTIA bliver opbevaret i skyen. Det vil sige, at du altid kan tilgå dokumenter, reservedelslister, jobs osv. uanset hvilken computer eller tablet du logger ind fra. Dette sikrer, at du altid har relevante informationer lige ved hånden når der arbejdes på flere lokationer eller hvis du f.eks. arbejder hjemmefra.

 

Kan INEXTIA integreres med andre ERP-systemer?

INEXTIA kan sagtens integreres til andre systemer som f.eks. økonomisystemer. Det er muligt både at importere og eksportere data til og fra INEXTIA. Dette er noget der individuelt aftales ved køb af systemet.

 

Hvem skal man kontakte for at vide mere?

Du er altid velkommen til at kontakte os for en snak omkring hvordan INEXTIA kan strukturere vedligehold på din arbejdsplads.

Du kan kontakte os direkte på:
E-mail: inextia@logimatic.dk
Telefon: +45 9634 7000

Se yderligere kontakt info her

 

Hvordan kommer jeg i gang med at bruge INEXTIA?

Du kan hurtigt komme i gang med at benytte INEXTIA på din arbejdsplads. Efter en aftale er indgået, vil et INEXTIA site oprettes med adgang til det købte antal brugere. Herefter vil systemet kunne tilgås direkte fra din webbrowser.

INEXTIA Job Appen hentes i App Store og Google Play.

Kom godt i gang

 

Hvor meget undervisning kræves der for at bruge INEXTIA?

Der kræves minimal træning for at anvende INEXTIA på din arbejdsplads. Systemet er udviklet med stor fokus på brugervenlighed for netop at gøre det hurtigt og let for dig som bruger.

Oftest kan der være behov for en enkelt eller to undervisningsdage. Her vil en af vores projektledere stå for undervisningen. Behovet er individuelt og afspejler ofte hvor mange brugere der skal anvende systemet i din virksomhed og dermed modtage undervisning. 

 

Hvordan får man support?

Du har både mulighed for at kontakte vores support i Aalborg over telefon og e-mail. Her vil du komme i kontakt med vores konsulenter, som tilbyder den optimale support ud fra deres indgående kendskab og erfaring med vores software.

Når du har lavet en aftale med vores supportere, vil fjernsupport være muligt gennem TeamViewer. Dette vil give os mulighed for at se, hvad der sker på din skærm, så vi hurtigt kan løse dit problem – og så kan du komme tilbage til dit arbejde.

Support er inklusiv i INEXTIA abonnementsaftalen.

Kontakt support

 

Hvor ligger ansvaret for IT?

Da INEXTIA er et cloud-baseret system, er det muligt for Logimatic at tage over og have ansvaret for IT. Det vil sige, at du som kunde slipper for back-up rutiner, opdateringer, vedligehold af servere osv. Alt dette tager Logimatic sig af.

 

Hvordan opdateres INEXTIA når nye versioner frigives?

INEXTIA opdateres automatisk når Logimatic frigiver en ny version. Det vil sige, at du ikke skal gøre noget aktivt for at opdatere til nyeste version – det sørger vi for.

Se ændringslog for opdateringer

 

Hvilken internetbrowser skal jeg bruge?

Som Windows bruger supporteres Internet Explorer og Google Chrome.

Som Mac og iOS bruger supporters Safari og Google Chrome.

Som Android bruger supporteres Google Chrome.

INEXTIA vil i mange tilfælde kunne tilgås på andre browsere end ovenstående konfigurationer, men i tilfælde af problemer er det ovenstående som anvendes som referenceramme.

 

Hvilke platforme understøtter Job Appen?

INEXTIA Job Appen kan benyttes på Android og Apple enheder. Det er samtidig muligt at benytte appen fra både mobiltelefoner og tablets.

 

Hvor bliver vores data opbevaret?

Alt data gemmes og opbevares i et datacenter på Sjælland hvor der er fokus på høj stabilitet og hastighed. Her bliver der taget back-up versioner af din arbejdsplads’ data, som sikrer at data ikke går tabt.

 

Hvor meget data kan man gemme?

Når du køber et abonnement på INEXTIA, vil der være fri adgang til en 25GB database.
Det er muligt at tilkøbe ekstra dataplads efter behov.

 

Hvad koster INEXTIA?

Da INEXTIA er en abonnementsløsning, betales der for antal brugere pr. måned. Prisen er derfor individuel i forhold til virksomhedens behov.

Kontakt os for yderligere informationer angående pris.

Se kontakt oplysninger

 

Hvordan køber man flere brugere til løsningen?

Opdager du et behov for flere brugere, skal dette blot informeres til Logimatic.

 

Hvad sker der med vores data hvis vi opsiger INEXTIA?

Det er dig som kunde der har ejendomsretten til al data som indtastes i INEXTIA og du kan til enhver tid få udleveret databasen. Vi klargør en backup fil af MS SQL-databasen som sendes til dig til download.