INEXTIA lagerstyring

Optimér dine omkostninger på reservedele med lagerstyring i INEXTIA

INEXTIA lagerstyringI INEXTIA er der fuldt integreret lagerstyringsmuligheder. Detaljegraden for reservedele sættes efter virksomhedens interne behov, og kan bl.a. specificeres i tekniske detaljer, leverandørinfo, hovedlager/fjernlager, reol og hylde.

Reservedele kan tilknyttes på komponent, job og jobhistorik niveau.

Tilknyttes reservedele til selve komponenten, får du en detaljeret stykliste for den givne komponent. Det skaber overblik, når du for eksempel skal bestille reservedele til enkelte komponenter.

Tilknytter du reservedele på jobniveau, kan du let få et overblik over forventet forbrug. Disse data kan du bruge til budgettering og daglig planlægning, da du ved hvilke reservedele der er nødvendige for at du kan udføre opgaven.

Når et job afsluttes, overføres reservedelsforbruget til jobhistorikken, hvilket giver dig et præcist forbrug til videre opfølgninger. Når en reservedel tilknyttes jobhistorikken, bliver det forbrugte antal automatisk trukket fra reservedelslageret.

Se flere detaljer og muligheder i INEXTIA vedligeholdssystem

 INEXTIA app
 Analytics
 Formular
 Joblisten
 Dokumentstyring