INEXTIA jobliste

Strukturér din arbejdsdag ud fra
INEXTIAs jobliste

INEXTIA Joblisten

INEXTIAs jobliste er en af de mest centrale skærme i systemet. Når du logger ind, er dette skærmen, der viser hvilke opgaver, du skal udføre. Joblisten giver det bedst mulige grundlag for at planlægge din arbejdsdag.

Fra selve joblisten har du let adgang til vigtige informationer. Ved et enkelt klik kan du vælge mellem de forskellige job. Her vil du hurtigt kunne se dato for udførelse, jobbeskrivelse, jobhistorik, ressourcer, estimeret reservedelsforbrug, dokumenter/billeder osv. som er tilknyttet det givne job.

Joblisten kan opsættes på brugerniveau, så du kun ser relevante jobs og opgaver for at mindske ”støjniveauet” og øge brugervenligheden. For at lette overblikket kan du oprette lister på baggrund af f.eks. arbejdsteams, lokation, komponent og brugere. Disse specifikke lister vises også i INEXTIA appen, og kan tildeles flere brugere.

Joblisten er både tilgængelig via din browser og INEXTIA appen.

Se flere detaljer og muligheder i INEXTIA vedligeholdssystem

 INEXTIA app
 Analytics
 Formular
 Dokumentstyring
 Lagerstyring