forskellige enheder som INEXTIA CMMS software kan benyttes på

CMMS som web & cloud løsning giver dig vedligehold på farten

INEXTIA er et mobilt og cloud-baseret vedligeholdsprogram (CMMS). Du kan styre dine opgaver digitalt via clouden, uanset hvor du befinder dig. En af de største fordele ved systemet er dets brugervenlighed, nemme adgang og enkelthed.

Med online adgang slipper du for alt det IT tekniske omkring installationsproblemer, opsætninger, backup eller indkøb af servere. Logimatic sørger for det hele, så du kan komme i gang med det samme.

Du får:

 Minimale træningsomkostninger
 Driftsbesparelser i vedligehold og IT
 En platforms uafhængig software
 Hosting løsning så du undgår teknisk vedligehold

Du har samtidig fuld adgang til Help-Desk support med professionelle folk, der er parate til at besvare dine spørgsmål. Du får et CMMS system, som hostes af Logimatic, så der ikke skal tænkes på IT hardware. Desuden holdes løsningen automatisk opdateret, og vi sikrer backup af alle jeres data og opsætninger.

CMMS software der hurtigt skaber værdi for din arbejdsplads

INEXTIA skaber værdi i form af digitalisering og effektivisering. Der arbejdes i en simpel jobliste, der sparer dine vedligeholdsfolk tid og penge.

INEXTIA dokumenterer og styrer dit vedligehold, herunder dokumenter, vedligeholdsjobs og opgaver, historik og meget mere:

 Maskinkort og komponenter
 Procedurer og arbejdsinstruktioner
 Håndtering af reservedele og lager
 Rapportering og analyse

Systemet er rettet mod det ofte hektiske liv i en vedligeholdsafdeling, uanset om du er pedel, producent eller arbejder indenfor forsyning. Uanset din branche, giver INEXTIA hurtigt overblik over vital information omkring vedligehold. Du får desuden sporbarhed og styr på din dokumentation og historik. Med INEXTIA kan du reducere nedetid, nedbrud og menneskelige fejl.

Planlæg vedligeholdsopgaver når det passer dig via din pc, tablet eller telefon. Med få klik, kan du let oprette, uddelegere og afslutte jobs.

INEXTIA – work wonders with your maintenance

Brochure

Opnå vedligehold på farten med Job App til Android og iOS

Du kan bruge INEXTIA offline via din Job App, som synkroniserer med skyen, når du kommer online – det bliver ikke lettere.
Job Appen reducerer den administrative tid foran en computer i forbindelse med vedligehold.

En mobiltelefon som illustrerer INEXTIA Job App

Du får:

 Struktureret vedligehold fra din mobil
 Mindre tid foran din computer
 Øget produktivitet
 Komplet og opdateret jobliste ved hånden
 Mulighed for at oprette og afslutte jobs med få klik
 Opdatering af vedligehold i real-time
 Adgang til dokumenter
 Mulighed for at tilføje ekstra information til et job
 Hurtig vedhæftelse af billeder taget med din mobil

Brugeren kan nemt oprette nye jobs og anvende en skabelon til standard jobs fra sin telefon eller tablet. Hvert job indeholder en kort jobbeskrivelse, detaljer omkring de relaterede komponenter samt seneste feedback.

Du kan finde og læse dokumenter fra din mobile enhed og tilføje noter når der rapporteres på jobs. Derudover kan du registrere tid, tilføje brugte varer og tilføje fotos som dokumentation til senere brug.

Du kan også finde nødvendige komponenter ved brug af GPS, QR koder og stregkodescanning, hvilket resulterer i nem og hurtig lageropdatering, når der hentes reservedele til at fuldende et job.

Job App demo