INEXTIA er et mobilt og cloud-baseret vedligeholdsprogram (CMMS). Du kan styre dine opgaver digitalt via clouden, uanset hvor du befinder dig. En af de største fordele ved systemet er dets brugervenlighed, nemme adgang og enkelthed.
Med online adgang slipper du for alt det IT tekniske omkring installationsproblemer, opsætninger, backup eller indkøb af servere. Logimatic sørger for det hele, så du kan komme i gang med det samme.
Du får:
Minimale træningsomkostninger
Driftsbesparelser i vedligehold og IT
En platforms uafhængig software
Hosting løsning så du undgår teknisk vedligehold
Du har samtidig fuld adgang til Help-Desk support med professionelle folk, der er parate til at besvare dine spørgsmål. Du får et CMMS system, som hostes af Logimatic, så der ikke skal tænkes på IT hardware. Desuden holdes løsningen automatisk opdateret, og vi sikrer backup af alle jeres data og opsætninger.
INEXTIA skaber værdi i form af digitalisering og effektivisering. Der arbejdes i en simpel jobliste, der sparer dine vedligeholdsfolk tid og penge.
INEXTIA dokumenterer og styrer dit vedligehold, herunder dokumenter, vedligeholdsjobs og opgaver, historik og meget mere:
Maskinkort og komponenter
Procedurer og arbejdsinstruktioner
Håndtering af reservedele og lager
Rapportering og analyse
Systemet er rettet mod det ofte hektiske liv i en vedligeholdsafdeling, uanset om du er pedel, producent eller arbejder indenfor forsyning. Uanset din branche, giver INEXTIA hurtigt overblik over vital information omkring vedligehold. Du får desuden sporbarhed og styr på din dokumentation og historik. Med INEXTIA kan du reducere nedetid, nedbrud og menneskelige fejl.
Planlæg vedligeholdsopgaver når det passer dig via din pc, tablet eller telefon. Med få klik, kan du let oprette, uddelegere og afslutte jobs.
INEXTIA – work wonders with your maintenance
Du kan bruge INEXTIA offline via din Job App, som synkroniserer med skyen, når du kommer online – det bliver ikke lettere.
Job Appen reducerer den administrative tid foran en computer i forbindelse med vedligehold.
Du får:
Struktureret vedligehold fra din mobil
Mindre tid foran din computer
Øget produktivitet
Komplet og opdateret jobliste ved hånden
Mulighed for at oprette og afslutte jobs med få klik
Opdatering af vedligehold i real-time
Adgang til dokumenter
Mulighed for at tilføje ekstra information til et job
Hurtig vedhæftelse af billeder taget med din mobil
Brugeren kan nemt oprette nye jobs og anvende en skabelon til standard jobs fra sin telefon eller tablet. Hvert job indeholder en kort jobbeskrivelse, detaljer omkring de relaterede komponenter samt seneste feedback.
Du kan finde og læse dokumenter fra din mobile enhed og tilføje noter når der rapporteres på jobs. Derudover kan du registrere tid, tilføje brugte varer og tilføje fotos som dokumentation til senere brug.
Du kan også finde nødvendige komponenter ved brug af GPS, QR koder og stregkodescanning, hvilket resulterer i nem og hurtig lageropdatering, når der hentes reservedele til at fuldende et job.