DEFCO har i mere end 10 år benyttet Logimatics vedligeholdssystem Logihold. Med et ønske om mere mobilitet i driften har virksomheden netop konverteret til det nye cloud-baserede vedligeholdssystem INEXTIA.
DEFCO har i mere end 35 år produceret detailpakket pålæg og har løbene udviklet og udvidet sortimentet for at imødekomme markedets behov. For at sikre data og forbedre arbejdsgangene yderligere, konverterer virksomheden nu til Logimatics nye vedligeholdssystem INEXTIA.
Jan Jensen, IT-chef hos DEFCO fortæller: ”Det er en vigtig faktor for os, at vores rutiner i forbindelse med vedligehold optimeres og bliver mere mobile. Derfor ser vi INEXTIA som et godt match, da medarbejderne kan logge ind via mobile enheder og benytte Job Appen mens de udfører vedligehold.”
Dres Balling, Projektleder hos Logimatic uddyber: ”Vi ser ofte, at industrivirksomheder fokuserer på mobiliteten i forbindelse med driften. Det sikrer nemlig, at de let kan indtaste vigtig viden uanset hvor de befinder sig. Jeg er derfor overbevist om, at DEFCO hurtigt vil opleve lettere arbejdsgange og effektivisering med et cloud-baseret vedligeholdssystem.”
Mobilitet er kun en af flere fordele ved et cloud-baseret vedligeholdssystem. Virksomheden ser nemlig også store fordele i at kunne outsource ansvaret for IT til leverandøren, Logimatic. På den måde slipper DEFCO for at spekulere i rutiner i forbindelse med back-up, opdateringer og vedligehold af servere.
Om DEFCO
Efter 35 år har DEFCO vokset sig til Danmarks førende familieejede produktionsvirksomhed indenfor detailpakket pålæg. Pålægsfabrikken har domicil i Aarhus, hvor både drift og produktion har fundet sted siden begyndelsen. Foruden familien er der ca. 160 dygtige og engagerede medarbejdere ansat hos DEFCO, hvoraf flere af nøglepersonerne har høj anciennitet samt stort branchekendskab og erfaring indenfor kødindustrien.
Om Logimatic
Logimatic er virksomheden bag INEXTIA. Med sine mere end 100 medarbejdere, har Logimatic mere end 30 års global erfaring i udvikling, salg, implementering og support af software, herunder vedligeholdssystemerne SERTICA og INEXTIA. Der gives professionel support til kunder over hele verden fra kontorerne i Danmark og Singapore. Løsningerne er nicheprodukter med et centralt fokus på altid at øge vores kunders konkurrenceevne med optimeret vedligehold.